اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه قشنگ

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه قشنگ




ثانیه ها ، روزها ، ماهها

حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند

  

اس ام اس عاشقانه قشنگ



یادت تک تک دقایق زندگانیم را رقم میزند

 حتی اگر ثانیه ای به یادم نباشی


اس ام اس عاشقانه قشنگ



بى ساحل آغوشت ، آغوش سحرپوشت

 چندى است که توفانى است ، این دیده دریایى


اس ام اس عاشقانه قشنگ



رود زا تمسوبیم !!!

زور نزن نمی تونی بخونی ! از چپ بخون !!!


اس ام اس عاشقانه قشنگ



تو به پاکی عقیقی مثل دریاها عمیقی

 مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی


اس ام اس عاشقانه قشنگ



دو کلام حرف حساب باهات دارم

 بامعرفت دوسِت دارم


اس ام اس عاشقانه قشنگ



اگر روزی کنم معنا ، معمای نگاهت را

 به دنیایی نمی بخشم خیال چشم ماهت را


اس ام اس عاشقانه قشنگ



بگذار بمیرم که دگر همسفری نیست

 در سینه ی من فرصت عشق دگری نیست

بعد از تو دلم عرصه ی تکرار بلا بود

 آری دگر از عشق در اینجا خبری نیست


اس ام اس عاشقانه قشنگ



بازیچه دست یار بودن عشق است

 در پنجه غم شکار بودن عشق است

در محکمه ای که یار باشد قاضی

 محکوم طناب دار بودن عشق است


اس ام اس عاشقانه قشنگ



روح من باش که من مرده ی چشمان توام

 عاشقم باش که من چشمه ی جوشان توام


اس ام اس عاشقانه قشنگ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد