اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه مهر

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه مهر


آنقدر از زندگی دلتنگ و دلگیرم

که روزه مرگ خود را جشن می گیرم

  

اس ام اس عاشقانه مهر


بر تن ره می نویسم آمدم من بار آخر

تا بشوید هستی ام را گریه دیدار آخر


اس ام اس عاشقانه مهر


هر چند پر شکسته فتادم به راه غم

در خاطرت چو خاطره ها آسمانی ام



اس ام اس عاشقانه مهر



و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سرد و سنگینند

و چشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند

 نمیدانی چه غمگینند


اس ام اس عاشقانه مهر



به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که

 نیازی به با هم بودن نداره


اس ام اس عاشقانه مهر


وقتی کسی رو دوست داری

 حاضری جون فداش کنی

حاضری دنیا رو بدی ، فقط یه بار نگاش کنی



اس ام اس عاشقانه مهر


مهربانیت از دور چه نزدیک است

و عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی تاریخی است



اس ام اس عاشقانه مهر

به انداره ی گریه گنجشک دوست دارم

فکر نکن کمه !

 گنجشک وقتی گریه میکنه میمیره



اس ام اس عاشقانه مهر


تو به احساست بیاموز نفس نکشد

 هوای دلها آلود است


اس ام اس عاشقانه مهر



عابر شهر چشاتم

 دل من اهل ریا نیست

اونی که مثل تو باشه حتی توی قصه ها نیست


اس ام اس عاشقانه مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد