اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمگین



گاهی

 با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر

 نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند.

  

اس ام اس غمگین


نگاه ساکت مردم

 به روی صورتم دزدانه می افتد

 همه گویند عجب شاداست ، عجب خندان دل مردم چه میداند که من دنیایی از اشکم.



اس ام اس غمگین


برای چشمهایم نماز باران بخوان….!

بغض کرده

 ابریست اما نمیبارد.


اس ام اس غمگین


بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل

 ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.


اس ام اس غمگین



روزگارم را سیه کردند و میگویند شب است

 آتشی برجانم افروختند میگویند تب است.


اس ام اس غمگین


جدایی را نمیخواستم

خداکرد نمیدانم کدام نامرد دعا کرد بسوزد انکه غربت را بنا کرد

 مرا از تو تورا از من جدا کرد.


اس ام اس غمگین



عمر من غارت شدو

غارتگرازمن دورشد

من صبوری کردموغارتگرم مغرورشد



اس ام اس غمگین



کسی دیگر نمیگیرد سراغ خانه ما را

 به سختی جغد پیدا میکند ویرانه ما را

از آن شادم که غم پیوسته می آید به بالینم

 از آن ترسم که غم هم گم کند ویرانه ما را


اس ام اس غمگین


عزیز ! یادی بکن از یار خسته

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

 وجودم از غمت در هم شکسته


اس ام اس غمگین


تا بشکند امروز طلسمم برخیز

 تا غصه جدا شود از اسمم برخیز !

این جسم ندارد آرزویی جز خاک

 ای روح ! به احترام جسمم برخیز !


اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد