اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اس ام اس احساسی





اس ام اس عاشقانه تنهایی


نیمکت باهم بودن من تنهاست

 من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش

  

اس ام اس عاشقانه تنهایی


چه عاشقانه نوشت دکترشریعتی که

 من تورادوست دارم تودیگری را

دیگری دیگری راودراین میان همه تنهاییم


اس ام اس عاشقانه تنهایی


مدتی میگذرد از تو ندارم خبری

چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری

 شب وروز از غم تو پریشان حالم
 نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم


اس ام اس عاشقانه تنهایی


ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم

 نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم


اس ام اس عاشقانه تنهایی


به هر دری که زدم سری شکسته شد

 به هرجا که سر زدم دری بسته شد
 نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری

 که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد


اس ام اس عاشقانه تنهایی


جز من اگر عاشق شیداست بگو

 ور میل دست به جانب ماست بگو

 ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو

 گر هست بگو نیست بگو راست بگو


اس ام اس عاشقانه تنهایی



بسترم صدف خالی یک تنهاییست

 و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری


اس ام اس عاشقانه تنهایی


دلم بهانه میکند طلوع دیدن تورا

 تا به کجا دلم کشد حسرت دیدار تورا


اس ام اس عاشقانه تنهایی



عاشقی با قلب من بیگانه شد
 خنده از لب رفت و یک افسانه شد

 حس و حالی بعد عشق آمد پدید
بعد آنشب زندگی غمخانه شد


اس ام اس عاشقانه تنهایی


چو گل های شقایق داغدارم

 بیا پروانه شو بنشین کنارم
 بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست

 که خنجر خورده ی این روزگارم


اس ام اس عاشقانه تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد