اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


در رویاهایت جایی برایم باز کن

جایی که عشق را بشود

مثل بازی های کودکی باور کرد

خسته شدم از بی جایی !

  

اس ام اس عاشقانه


ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ، ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ

ﻟﻄﻔﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮑﻦ

ﺭﯾﺠﮑﺖ ﮐﻦ


اس ام اس عاشقانه


ما با دلمان هنوز مشکل داریم

 صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می برد و می دوزد

 انگار نه انگار که ما دل داریم .


اس ام اس عاشقانه


قشنگترین صدایی که

 می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که

از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !


اس ام اس عاشقانه


هرچند تنهایی را دوست ندارم

 اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم !


اس ام اس عاشقانه


تقدیر من این است که با درد بسازم
 از این دل نامرد دلی مرد بسازم

انگار قرار است که من داغ دلم را
 با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم


اس ام اس عاشقانه


چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم ، خانه اش ویران باد

من اگر ما نشوم تنهایم ، تو اگر ما نشوی ، خویشتنی .


اس ام اس عاشقانه


امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم

 در غربتی تاریک و سرد ، از غم حکایت میکنم

امشب وجودم خسته است ، از سردی دلهای سرد

 آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای درد ؟


اس ام اس عاشقانه


دلا در عاشقی ثابت قدم باش
 که در این ره نباشد کاری بی اجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار
 فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .


اس ام اس عاشقانه


گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
 گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
 از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد