اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید عاشقونه


اس ام اس عاشقانه




اس ام اس جدید عاشقونه


خدا تو را برای عاشقانه زیستن

به من نداد

برای شاعرانه زیستن

ز من گرفت

  

اس ام اس جدید عاشقونه


عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست

هنوز دنبال یه بهــــونه*ای

که بمـونـی !


اس ام اس جدید عاشقونه


عبور تو از حوالی چشم های من

 تنها اتفاق غیر منتظره ی

زندگیم بود چراکه من

 همیشه منتظر نیامدنت بودم


اس ام اس جدید عاشقونه

هم آشوبگری و هم خاموش

کولی وار می توان دوستت داشت

همین که باد را به آغوش می کشی


اس ام اس جدید عاشقونه


دگر حس شقایق را نداری

 هوای قلب عاشق را نداری از آن

چشمان خون سرد تو پیداست

 که قلب تنگ سابق را نداری


اس ام اس جدید عاشقونه


دلتنگى”

حس نبودن کسی است که

 تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند


اس ام اس جدید عاشقونه


فاصله خط عابر پیاده ندارد

 دست مرا بگیر و از آن رد کن ، قرار

دیدار ما هر نیمه شب

 خیالت که نمی گذارد بخوابم


اس ام اس جدید عاشقونه


از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!


اس ام اس جدید عاشقونه

در شب آسایش ماه

 کنج پستوی خیس از عطر شب بوها

پشت نقاب غبار آلود خاطره ها

 تصویری از درنگ را نقاشی میکنیم


اس ام اس جدید عاشقونه


تو را طلب نمیکنم

نه اینکه بی نیازم … صبورم


اس ام اس جدید عاشقونه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد