اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ASHEGHOONEH

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ASHEGHOONEH


دوست داشتن تصاحب نیست

 توافقه

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه

 نه اینکه پرهاشو قیچی کنی

  

اس ام اس ASHEGHOONEH


آدمها را به اندازه لیاقت آنها دوست بدار

و به اندازه ظرفیت آنها

 ابراز کن


اس ام اس ASHEGHOONEH


در زندگی زخمهایی هست که

تو باید بوس کنی تا خوب بشن


اس ام اس ASHEGHOONEH


دائم برای دیدن هم دیر میکنیم

وقت قرارها همه تاخیر میکنیم

اول برای عشق همه تند میرویم اما

 اواسطش همه گیر میکنیم


اس ام اس ASHEGHOONEH


دردم این نیست که او عاشق نیست

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است

دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم


اس ام اس ASHEGHOONEH


تمام آسمان ، تعبیر چشمت

 حواس پرت من ، درگیر چشمت

دلم عاشق شدن اصلا بلد نیست

 اگر عاشق شدم ، تقصیر چشمت


اس ام اس ASHEGHOONEH


وقتی قبلا بهترین ها رو توی یه نفر دیده باشی

 سخت می تونی خوبی هارو تو یکی دیگه پیدا کنی


اس ام اس ASHEGHOONEH


اشکهای من از غصه نیست

 فقط چشمهای من خجالتیست

چشمانم به وقت دیدنت عرق میکند !


اس ام اس ASHEGHOONEH

با یاد چشمهای تو خوب است خواب من

 از ابرها کناره بگیر آفتاب من

چشم تو را کجای جهان جستجو کنم

 پایان بده به تب و تاب بی حساب من


اس ام اس ASHEGHOONEH


بهت نمیگم که هر چی بخوای بهت می دم

 چون همه چیزم تویی


اس ام اس ASHEGHOONEH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد