اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس



هوا خوب و بدش فرقی نداره

 به هوای تو نفس میکشم هنوز !

  

اس ام اس



نفس را با تو میخواهم ، تو که از نسل گلهایی

 سیاهی را نکن باور ، تو خود خورشید فردایی


اس ام اس



این عشق برای من هیچ نداشت

 اما گلهای بالشم را “باغبان ” خوبی بود اشک های هر شب من


اس ام اس



کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن

 تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم


اس ام اس



الهی شهر عشق آتش بگیرد
 جدایی دق کند ماتم بگیرد

 الهی تا زمین هست و زمان هست
 کسی عشق تو را از من نگیرد


اس ام اس



وقتی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش

 نفسم قطع

 روحم در آسمان و بدنم زیر خاک باشد


اس ام اس



من ، تو ، ما ، یادت هست

 تمام شد

 حالا : تو ، او ، شما ، من هم به سلامت


اس ام اس



مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست

 که همواره دلم برای مهربانیت تنگ میشود


اس ام اس



گر روی تو امشب نبینم چه کنم ؟
 گر من تو به آغوش نگیرم چه کنم ؟

 من زین شب ظلمانی محکوم شدم
  از دیدن روی تو محروم شدم


اس ام اس



نمی دانست معنای خطر را
 به باد آشنایی ، داد سر را

ندیدی بوسه باران کرد با شوق
 درخت عشق ، لب های تبر را


اس ام اس


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد