اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس هوس یار

اس ام اس دلتنگی





اس ام اس هوس یار


برای من که

 دلم از سکوت لبریز است

صدای پای تواز دور هم دل انگیز است

  

اس ام اس هوس یار


یادت را

به تمام دنیانخواهم فروخت

بی آن که ذره ای به یادم باشی


اس ام اس هوس یار


در زندگی محتاج ۲ چیز باش

 قلبیکه دوستش داری

 و قلبیکه دوستت دارد


اس ام اس هوس یار


اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته

 آرامش درون من دیدن روی ماهته


اس ام اس هوس یار


هرجا هستی

 از سمت چپ و راست

 تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات


اس ام اس هوس یار


تقدیم به آنکه

محبتش در خاطرم

خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است


اس ام اس هوس یار


پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم
 با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم
 آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم


اس ام اس هوس یار


دلم پیش رخ ناز تو بند است
 ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی
 به دل گویم که بخت من بلند است


اس ام اس هوس یار


بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه


اس ام اس هوس یار


دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند

 نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه


اس ام اس هوس یار


میگم شبا

ستاره ها تا می تونن دعات کنن

 نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن


اس ام اس هوس یار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد