اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


توتک ستاره منی منم اسیربودنت

ازته دل دادمیزنم،میمیرم ازنبودنت

  

اس ام اس عاشقانه زیبا


چه کردی با دل من نازنینم ، که هر شام و سحر اندوهگینم

 مرا دعوت بکن در باغ چشمت ، که از باغ دلت چند گل بچینیم


اس ام اس عاشقانه زیبا


بهترینم در دنیای کوچک اندیشه هایم کلامی را که

شایسته ی توست نمی یابم جز آنکه بگویم در قلب کوچکم به اندازه وسعت آسمان

 جای داری


اس ام اس عاشقانه زیبا


توی برگ برگ وجودم  همش از تو مینویسم

 تا جدا نشی ز قلبم من بدون تو میمیرم


اس ام اس عاشقانه زیبا


تمام می شود زندگی ام آن روز که

 قاب چشمانت بر دیوار دل دیگری باشد


اس ام اس عاشقانه زیبا


بهانه های دنیا تورا ازیادم نخواهد برد

من تورا درقلبم دارم

نه در دنیا


اس ام اس عاشقانه زیبا


زندگى با تو برایم بوى ریحان میدهد

بى تو اما بوى ریحان،بوى زندان میدهد


اس ام اس عاشقانه زیبا


زمانی فراموشت میکنم که

عقلم خاموش نفسم قطع  روحم درآسمان تنم در زیر خاک باشد


اس ام اس عاشقانه زیبا


میان همهمه برگهای پاییزی فقط تویی که از بهار لبریزی


اس ام اس عاشقانه زیبا


مرا ببخش اگربه تو پیله کرده ام
قدری تحمل کن
پروانه میشوم


اس ام اس عاشقانه زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد