اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


نفس بده که برایت نفس نفس بزنم،نفس به جزتونخواهم برای کس بزنم

مرااسیرخودکردی دعایم کن،که آخرین نفس رادراین قفس بزنم

  

اس ام اس عاشقانه زیبا


زیبایی هاراچشم می بیند و مهربانی هارا دل

چشم فراموش میکند،امادل هرگز

پس بدان تازمانیکه دل زنده است فراموش نخواهی شد


اس ام اس عاشقانه زیبا


اگه باتموم درختهای دنیا

نردبون بسازی بازم دستت به سقف دلتنگیهام نمی رسه


اس ام اس عاشقانه زیبا


من حسرت دیدار تو دارم به که گویم
 از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم
 از نرگس چشم تو خمارم به که گویم


اس ام اس عاشقانه زیبا


زندگی زیباست حتی اگر کور باشی

 خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی

مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی

 اما بی ارزش است اگرثانیه ای عاشق نباشی


اس ام اس عاشقانه زیبا


دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه

قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو


اس ام اس عاشقانه زیبا


دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی : تو ، دردی یا درمان ؟


اس ام اس عاشقانه زیبا


مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم

ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم


اس ام اس عاشقانه زیبا


عمری خیال بستم یار آشناییت را

 آخر به خاک بردم داغ جداییت را . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم

 به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من


اس ام اس عاشقانه زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد