اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس برتر




اس ام اس عاشقانه کلاسیک


عجب جوش و خروشی بود عشقت
 خراب باده نوشی بود عشقت

 بهشتم را به سیبی داد بر باد
 عجب آدم فروشی بود عشقت

  

اس ام اس عاشقانه کلاسیک



نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

 باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


من ندانم که کی ام
من فقط می دانم

که تویی،
شاه بیت غزل زندگی ام


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

میدونی الان دارم چی میخورم ؟

*
حسرت یه لحظه دیدنتو..!


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


میدونی وقتی بهت پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اگر آرامش قلب دوست در این است

 که بداند که دوستش بیاد اوست

 بدان که بیادت هستم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


علم بهتر است یا ثروت؟

 باور کن هیچکدام!

فقط ذره اى معرفت!


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی

دلم برات تنگ شده ،عزیز دل کجایی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


بندبند دل بنده به بندبند دلت بنده

 دلبند دل بنده دل بنده برات تنگه


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

نگاهت کافیست تادرهواى آمدنت بمیرم

توهمیشه دعوتى،رأس ساعت دلتنگى


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد