اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عاشقانه کلاسیک



دنیا را خیلی کوچک می بینم که بگم

 به اندازه یه دنیا دوستت دارم

  

اس ام اس عاشقانه کلاسیک




وصیت کردم

قبل مرگم قلبم را اهدا کنند

 ولی میگن امضای صاحبش لازمه؛ اجازه میدی؟


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟

 آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



خاک پایت بوسه گاهم بود و بس
 بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی
 عشق تو تنها گناهم بود و بس


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



نفست باران است
 دل من تشنه ی باریدن ابر
 دل بی چتر مرا میهمان کن


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



یاد آن روزی که یاری داشتیم
 این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم

ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم
 این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور
  حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

گردش چرخ نگردد به مراد دل کَس
  غم بی مهری این مردم بی عار مخور . . .


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



پشت آن پنجره ی رو به افق
 پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید
 من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس


اس ام اس عاشقانه کلاسیک



راستـش را بگو

نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد