اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه خاص

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه خاص


اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است

 دل عجب موجود سخت جانی است

 هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد

  

اس ام اس عاشقانه خاص


نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان

شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !


اس ام اس عاشقانه خاص


جای خالیت را نفس عمیق می کشم

 عطرت از تو باوفاتر است


اس ام اس عاشقانه خاص


سنگهایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم


اس ام اس عاشقانه خاص


از ما که گذشت

 ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند


اس ام اس عاشقانه خاص


زیباترین شب زمین ، شبِ پر از نگاه تو
 دعای من برای تو ، خدای من پناه تو


اس ام اس عاشقانه خاص


بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب

 بیمار خنده های توام؛ بیشتر بخند


اس ام اس عاشقانه خاص


عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم

 همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم


اس ام اس عاشقانه خاص


تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت

 از ته دل داد میزنم؛ میمیرم از نبودنت


اس ام اس عاشقانه خاص


تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد که

یوسف را به غلامی قبول کردند

بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم


اس ام اس عاشقانه خاص
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد