اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عاشقانه



اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که

 دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

  

اس ام اس عاشقانه



چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند  . . .


اس ام اس عاشقانه




اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم

 چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی


اس ام اس عاشقانه




گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .


اس ام اس عاشقانه



همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم

 از عــمد ….

راه اشــتباه را نباید برگشت … !!!


اس ام اس عاشقانه



حافظ هنوز اصرار دارد ، خبر خوشی در راه است!

تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی


اس ام اس عاشقانه



کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد

کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .



اس ام اس عاشقانه



گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

 این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .


اس ام اس عاشقانه




بیمار عشق توست پرستوى روح من

 از این مریض خسته عیادت نمیکنى


اس ام اس عاشقانه



خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
 یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست
 لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن


اس ام اس عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد