اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


اگر خوبان عالم جمع باشند
 یقینا نزد من ، تو بهترینی

 اگر از خوبترها حلقه سازند
 تو در آن حلقه ، میدانم نگینی

  

اس ام اس عاشقانه


بغض هایم را به آسمان سپرده ام

 خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس عاشقانه
عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها
 اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

 کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
 گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


اس ام اس عاشقانه


عشق من ای کفتر بی پشت بام
 عشق من ای خواب خوب ناتمام

 بی تو رویایم پر از دلتنگی است
 فصلهای زندگی بی معنی است


اس ام اس عاشقانه


گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها
 ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند
 دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را


اس ام اس عاشقانه


قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست
 غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

 وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی
 بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


اس ام اس عاشقانه


تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو
 تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری


اس ام اس عاشقانه


غمگینم

 مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ

 پسرش نیست


اس ام اس عاشقانه


دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

 دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


اس ام اس عاشقانه

نفسم

 تو در شمالی و من در جنوب

 کاش دستی نقشه را از میانه تا کند


اس ام اس عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد