اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه تنهایی


عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است
 بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

 توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است
 دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است

  

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد
 باز هم عاطفه ای هست میان من و تو


اس ام اس عاشقانه تنهایی


درد دارد

 وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای


اس ام اس عاشقانه تنهایی


تو را ای گل کماکان دوست دارم
 به قدر ابر و باران دوست دارم

 کجا باشی کجا باشم مهم نیست
 تو را تا زنده هستم دوست دارم


اس ام اس عاشقانه تنهایی


تفاهم به معنای درک کردن نیست

 بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست


اس ام اس عاشقانه تنهایی


بر سر مزرعه ی سبز فلک
 باغبانی به مترسک می گفت :

 دل تو چوبین است و ندانست که زخم زبان ، دل چوب هم می شکند


اس ام اس عاشقانه تنهایی


مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود
 میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

 خبرت هست که از خوبی خود بی خبری
 به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری


اس ام اس عاشقانه تنهایی


دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی

 به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی


اس ام اس عاشقانه تنهایی


عجب رسمی ست رسم آدمیزاد
 که دور افتاده را کم میکنند یاد

 که دور افتاده حکم مرده دارد
 که خاک مرده را کی میبرد باد


اس ام اس عاشقانه تنهایی


من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم


اس ام اس عاشقانه تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد