اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه نو

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه نو


فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی

جای خالی آدم ها بزرگتر می شود

  

اس ام اس عاشقانه نو


کاش یه روزی

 «ویکی لیکس» افشا کنه که

چقدر دوستت داشتم و بهت نگفتم !


اس ام اس عاشقانه نو


گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم

تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم

این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم


اس ام اس عاشقانه نو


پای من خسته از این رفتن بود

قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

راهش افسوس جدا از من بود


اس ام اس عاشقانه نو


گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها

 ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند

دوست دارم این لبخند های بیگاه

 و آن بعضی ها را


اس ام اس عاشقانه نو


دلم در حلقه غمها نشسته
  زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانست 
 تورا می خواهم و این ها بهانست


اس ام اس عاشقانه نو


دلبرا هر طرفی در طلبت رو کردم
هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم

آفتابا به سر عاشق دلخسته بتاب
تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم


اس ام اس عاشقانه نو


میخواهمت چنانکه شب خواب را
 می جویمت چنانکه لب تشنه آب را

حتی اگر نباشی می آفرینمت
 چنانکه التهاب بیابان سراب را


اس ام اس عاشقانه نو


دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم
 جویای توام اگر نپرسی خبرم

خالی نشود خیالت از چشم ترم
 در قلب منی اگرچه جای دگرم


اس ام اس عاشقانه نو


غم ساخت کار دل

 ز نوا می توان شناخت

 ظرف شکسته را، ز صدا می توان شناخت


اس ام اس عاشقانه نو

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد