اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

 بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد !

  

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


حالا اشکها هم شبیه تو شده اند

 گریه که می کنم نمی آیند !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

بغض یعنی نرو

 بفهم !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم ، تمام دار و ندارم نگاه توست !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

دوستت دارم

 بیشتر از دیروز

 و کمتر از فردا !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


چقدر جای تو خالی ست

 جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب !!!


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

از مردم این شهر دلگیرم

 هیچ کدامشان شکل تو نیستند


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد

به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد