اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و عاشقانه

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین و عاشقانه


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

 بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

  

اس ام اس غمگین و عاشقانه


حالا اشکها هم شبیه تو شده اند

 گریه که می کنم نمی آیند


اس ام اس غمگین و عاشقانه


خدا را دوست دارم

حافظ را هم دوست دارم

ولی خداحافظ را نه !


اس ام اس غمگین و عاشقانه


خوش به حال خدا

که “لحظه به لحظه” با توست و “من”

همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم


اس ام اس غمگین و عاشقانه


گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

 تمام دار و ندارم نگاه توست


اس ام اس غمگین و عاشقانه


من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی


اس ام اس غمگین و عاشقانه


دوستت دارم

بیشتر از دیروز و کمتر از فردا


اس ام اس غمگین و عاشقانه


چقدر جای تو خالی ست

 جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب


اس ام اس غمگین و عاشقانه


تا صبح گریه می کنم

و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم


اس ام اس غمگین و عاشقانه


از مردم این شهر دلگیرم

 هیچ کدامشان شکل تو نیستند


اس ام اس غمگین و عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد