اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسی

اس ام اس احساسی



اس ام اس احساسی


حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است ، حضور خاطراتت در وجود من …

  

اس ام اس احساسی


وقتی عطر تنت را میخواهم

 به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد


اس ام اس احساسی


دلم هوای تو را می کند میروم سراغ شعرهایم

این روزها خوب یاد گرفته ام خود را به کوچه علی چپ بزنم


اس ام اس احساسی 


تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار

 زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی”


اس ام اس احساسی

گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز

اما سر که کاره ای نیست ، این “دل” است که فرمانروایی میکند


اس ام اس احساسی


برای دلم گاهی پدر میشوم

خشمگین میگویم : بس کن ؛ تو دیگر بزرگ شدی


اس ام اس احساسی


آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد


اس ام اس احساسی 


سفری به دور دنیاست

 وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند


اس ام اس احساسی


حواسم را هر کجا که پرت می کنم

 باز کنار تو می افتد


اس ام اس احساسی

ایــــــن اشکــــــــ هــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز

فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خستهـــ شـــــــده


اس ام اس احساسی


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد