اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و جمله عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس
و جمله عاشقانه



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد

 من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

  

اس ام اس و جمله عاشقانه


دل اگر بستی ، محکم نبند

 مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور


اس ام اس و جمله عاشقانه


من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم
 نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی

 چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی
 نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی


اس ام اس و جمله عاشقانه


دلم از نبودنت پر است

 آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد


اس ام اس و جمله عاشقانه


گلوی آدم را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود

 دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است

 دلتنگی هایی که میتوانند آدم را خفه کنند


اس ام اس و جمله عاشقانه


ای قطار ، راهت را بگیر و برو

 دیگر نه کوه توان ریزش دارد و نه ریزعلی پیراهن اضافه

 دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست


اس ام اس و جمله عاشقانه


با یک گل هم “بهار” می شود

 اگر در دلمان جوانه بزند


اس ام اس و جمله عاشقانه


حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی

 زیباترین اسارت زندگی من است


اس ام اس و جمله عاشقانه


بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید

 اما خنده را بر لبانش دوخته بودند


اس ام اس و جمله عاشقانه


در رویاهایت جایی برایم باز کن

 جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد

 خسته شدم از بی جایی


اس ام اس و جمله عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد