اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات عاشقانه

اس ام اس های گلچین شده



اس ام اس جملات عاشقانه


از من نگیر این لحظه ها را،هر چه باشد من یک عاشقم ،
نگاهی به من بینداز ببین به چه روز افتاده ام

ببین چه کسی مرا به این روز انداخت
تو مرا اینگونه با لحظه های عاشقی آشنا کردی

تو مرا در دام عشق گرفتار کردی

  

اس ام اس جملات عاشقانه


آهسته ، قلبم بدجور شکسته
دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته

آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،
یا باز هم به بازی بگیری این دل تنهایم را


اس ام اس جملات عاشقانه


میخواهم تو را ، میخواهم تو را ، در همین لحظه ، همینجا

طاقت ندارم دیگر، حس کن احساس این دل تنها


اس ام اس جملات عاشقانه


آغازی دوباره، قلبم دیگر تنها نیست ، با تو جان گرفته است دوباره
آغازی بی پایان ، مرا از غروب عشق نترسان

طلوع عشق ما ، غروبی نخواهد داشت ،
قلب من با تو ، هیچ غمی نخواهد داشت


اس ام اس جملات عاشقانه


ببین که قلبم از آن روز که تو آمدی ، چه حالی دارد
تو که در قلب منی ببین چه هوایی دارد

به چشمانم نگاه کن و ببین چه دنیایی دارد
بیا در آغوشم و حس کن که وجودم چه التهابی دارد

قلبم چه تپشی دارد ، وای که خودم نیز نمیدانم چه حالی دارم
میدانم تو نیز حال مرا داری

اما هنوز هم باور نداری که چه جایگاهی در قلبم داری


اس ام اس جملات عاشقانه


روزی در خیال عشق تو بودم

تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم

با همان خیال خوش ، عاشقت شدم

با همان خیال ، همان آرزوی محال

در دریای بی کران عشقت غرق شدم


اس ام اس جملات عاشقانه


تو همان نیمه گمشده ی منی که

 مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم

تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم…


اس ام اس جملات عاشقانه


میخواهم تو را در این لحظه

از من نخواه که آرام بگیرم

به خدا خیلی وقت است دلم به هوای آمدنت نشسته


اس ام اس جملات عاشقانه


تو نمیدانی شبی نیامده که با چشمهای خیس نخوابیده ام

یا نیامده شبی که برای رسیدن به تو با خدا راز و نیاز نکرده ام


اس ام اس جملات عاشقانه


ای بی وفا حالا که من لحظه به لحظه میگویم دوستت دارم

با التماس ، با گریه ،میگویم عاشقت هستم

پس چرا مثل قبل یادی از من نمیکنی


اس ام اس جملات عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد