اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم

 به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم

 نه غباری داشت و نه کهنه شده بود ، مهرت جای جای دلم خواهد ماند

  

اس ام اس عاشقانه


بی بهانه تو را مرور میکنم

تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد


اس ام اس عاشقانه


دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که

 بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه


اس ام اس عاشقانه


یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم

 اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست


اس ام اس عاشقانه


آرزو دارم بهاران مال تو
 شاخه های یاس خندان مال تو

 ساده بودن های باران مال تو
 آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو


اس ام اس عاشقانه


حواسم را هر کجا که پرت می کنم

 باز کنار تو می افتد


اس ام اس عاشقانه


تنهایی و دلتنگیت را پیش فروش نکن

 فصلش که برسد به قیمت میخرند


اس ام اس عاشقانه


این روزها سنگین و نحس اند ، چه کنم ؟

 لحظات هم بهانه ات میگیرند

 رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است


اس ام اس عاشقانه


ما بدهکاریم به یکدیگر و به تمام ” دوستت دارم” های ناگفته ای که

پشت دیوار غرورمان ماند و آنها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم



اس ام اس عاشقانه

در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش

که وقتی او را به هوا می اندازی ، می خندد

 چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد