اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس زیبا و عاشقانه


تو زیبایی و همچون موج دریا پر هیاهویی

منم تشنه کویری ، که ندارد هیچ آهویی

بیا یک شب کنارم تا سحر بنشین ببین جانا

که خوشتر باشد از صد موج این بی ها و بی هویی

  

اس ام اس زیبا و عاشقانه


تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید

خاطرات پاک به یاد هم بودن است


اس ام اس زیبا و عاشقانه


تو صبح باش

 من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم


اس ام اس زیبا و عاشقانه


ندارم من نظر جز بر نگاهت
 ندارم من طلب جز روی ماهت

ندارم من دلی جز عاشق تو
 نباشم من دمی جز در پناهت


اس ام اس زیبا و عاشقانه


ایستادن اجبار کوه بود

 رفتن سرنوشت آب


اس ام اس زیبا و عاشقانه


افتادن تقدیر برگ و صبر پاداش آدمی

پس بی هیچ پاداشی حراج محبت می کنیم که همه ی ما خاطره ایم !


اس ام اس زیبا و عاشقانه


باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن !


اس ام اس زیبا و عاشقانه


دلتنگیت را چگونه بیان کنم

که قلبم فراتر از واژه های زمین برایت تنگ است


اس ام اس زیبا و عاشقانه


نقاش نیستم

ولی دلم برایت پر می کشد


اس ام اس زیبا و عاشقانه


لیوان چای روی میز در انتظار یک جرعه است

نه تو می آیی نه او گرم می ماند

چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است


اس ام اس زیبا و عاشقانه


دیروز دلم دوباره یک مهمان داشت / افسوس که مهمانی او پایان داشت
صد حرف نگفته در دلم بود هنوز / ای کاش زمانه دور برگردان داشت
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد