اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های ناب عاشقونه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس های ناب عاشقونه


بی تو…

میان جمع نیستم

اما جمعیتی در من است

که به تو فکر می کند…

  

اس ام اس های ناب عاشقونه


قلبمو میدم باهاش سرقلیون درست کنی

تابفهمی سینه سوخته مرامتیم…!


اس ام اس های ناب عاشقونه


اگه کسی رو دوست داشته باشی نمیتونی تو چشماش زل بزنی…

نمیتونی دوریش رو تحمل کنی…نمیتونی بهش بگی چقدر دوستش داری…

نمیتونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری.. برای همینه عاشقا دیوونه میشن…


اس ام اس های ناب عاشقونه


عشق غالبا یک نوع عذاب است

 اما محروم بودن از آن مرگ است


اس ام اس های ناب عاشقونه


برایش مینویسم”دلتنگشم”

میدانم که نمیداندولےمیدانم که میخواند


اس ام اس های ناب عاشقونه

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم

 تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم

 این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟


اس ام اس های ناب عاشقونه

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد
 اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

 یک موی تو را به عالمی نفروشم
 تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد


اس ام اس های ناب عاشقونه


خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه

 بگه این خراب شده مال کیه


اس ام اس های ناب عاشقونه

قلابت را بدون طعمه بینداز

 اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند


اس ام اس های ناب عاشقونه

گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم

 من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم


اس ام اس های ناب عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد