اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و دلتنگ

اس ام اس خسته از روزای تکراری




اس ام اس غمگین و دلتنگ


راستش را بخواهی از موقعی که رفتی هیچ چیز تغییر نکرده است

من هنوز قهوه میخورم سیگار میکشم پیاده میرم

هستم؛ اما تلخ تر بیشتر تنهاتر

  

اس ام اس غمگین و دلتنگ


امشب از اون شبهاست که من، دوباره دیوونه بشم
تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم

امشب از اون شبهاست که من، دلم می خواد داد بزنم
تو شهر این غریبه ها دردم رو فریاد بزنم


اس ام اس غمگین و دلتنگ


دلم میخواهد این کوچه باغ پاییز زده که در آن قدم گذاشته ام بی پایان باشد
آنگاه که قرار است به پایان آن برسم از دنیا وداع گفته باشم

تا تنها پاییز را ببینم ،دیگر نمیخواهم رهگذری را ببینم که روی
برگها پا میگذارد و قدر پاییز را نمی داند


اس ام اس غمگین و دلتنگ


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها
آن هم روی من


اس ام اس غمگین و دلتنگ


عطرهای خوب ، شیشه ی خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو . . .


اس ام اس غمگین و دلتنگ


تو راحـ ـ ـــت بخوابـــــ ـ

من مشق گریهــ هایم ـهنـــوز مانـده…


اس ام اس غمگین و دلتنگ


جایی هست که دیگه کم میاری از اومدن ها , رفتن ها , شکستن ها . .. .
جایی که فقط میخوای یکی باشه

یکی بمونه

نره ، واسه همیشه کنارت باشه
من الان اونجام …..! … تو کجایی ؟


اس ام اس غمگین و دلتنگ


دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید
 دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید

دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده
 عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده


اس ام اس غمگین و دلتنگ


همه مرا به خنده های با صدا می شناسند

 این بالش بیچاره ، به گریه های بی صدا


اس ام اس غمگین و دلتنگ


قهوه ی تلخ عشق را
شکر می ریزیم

من هم می زنم
تو هم می زنی

ناگهان تقدیر …همه چیز را …بر هم می زند…


اس ام اس غمگین و دلتنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد