اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های رومانتیک

اس ام اس رمانتیک




اس ام اس های رومانتیک


غــم که نوشتن ندارد نفوذ می کند در استخوان هایت

جاسوس می شود در قــلبتـــ

آرام آرام از چشم هایت میریزد بیرون

  

اس ام اس های رومانتیک


هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم

حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست


اس ام اس های رومانتیک


جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
 آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم
سوز دل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
 چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم


اس ام اس های رومانتیک


خاطرات مثل یه تیغ کند می مونه

که رو رگت میکشی

نمیبره ، اما تا می تونه زخم میکنه


اس ام اس های رومانتیک


دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی

ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی


اس ام اس های رومانتیک


دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم


اس ام اس های رومانتیک


سکوت و خلوت بغض شبانه
 چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم
 برای گریه می گیرد بهانه


اس ام اس های رومانتیک


لعنت به همه قانون های دنیا که در آن شکستنِ دل پیگرد قانونی ندارد


اس ام اس های رومانتیک


هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت

تو تمام حساب من بودی


اس ام اس های رومانتیک


گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما

 خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد


اس ام اس های رومانتیک


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد