اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دل شکسته

اس ام اس غمگین





اس ام اس دل شکسته



من که به هیچ دردی نمیخورم

این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند

  

اس ام اس دل شکسته



دیار عاشقی هم شهر هرت داره

خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن

 دل می شکنن


اس ام اس دل شکسته



چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی


اس ام اس دل شکسته



شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که

 گاهی با اشک های مان شسته شوند

تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم


اس ام اس دل شکسته



از دیگران بریدم تا مهربان بمانی

نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی؟


اس ام اس دل شکسته



دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

 گل گرفتمش


اس ام اس دل شکسته



شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او
شد با شب و گریه رو به رو عاشق او

پایان حکایتم شنیدن دارد
من عاشق او بودم و او عاشق او


اس ام اس دل شکسته



عاشقی با قلب من بیگانه شد

خنده از لب رفت و یک افسانه شد

حس و حالی بعد عشق آمد پدید

بعد آن شب زندگی غمخانه شد


اس ام اس دل شکسته



سوژه بدین گریه کنم

اشکمو زودی ول کنم

با سختی غصه و غم

یکمی درد و دل کنم


اس ام اس دل شکسته



ز تلخی سکوتت من چه بگویم
 همان بهتر که از غم ها نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی
 دگر از عشق خود با کَس نگویم


اس ام اس دل شکسته




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد