اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمگین


نــــامــــردهــــا

” چـــــند بُـغــض ؟ ” بـه یــک گــــلو

  

اس ام اس غمگین


دلم را می پیچم لای پتو

شاید سرما نخورد

از بس که رفتار این روز هایت سرد است


اس ام اس غمگین


تا دوبــــاره دیدنت

این تختــــــــــــ خواب را وارونه خواهــــم خوابید

خیانتــــــــــــ است به تــــو

ســــر بر کنار خیالتــــــــــــ گذاشتن….


اس ام اس غمگین


با تو بودن را تصویر کردم … بی تو بودن را ، تجربه

این بود سهم من از رویا تا واقعیت


اس ام اس غمگین


می گویند : شاد بنویس

نوشته هایت درد دارند

و من یاد ِ مردی می افتم

که با کمانچه اش

گوشه ی خیابان شاد میزد

اما با چشمهای ِ خیس


اس ام اس غمگین


چه زخم هایی بردلم خورد

تا یــــاد گرفـــتم

که هیــچ نـــــوازشی

بـــــــــی درد نیست . . .


اس ام اس غمگین


پرم از بغض

بغض هایی که نمی شکنند

بغض هایی که همانند جلادی گردنم را گرفته اند و می خواهد مرا خفه کنند

پرم از بغض هایی بی رحم


اس ام اس غمگین


شاید دل من عروسکی از چوب است

مثل قصـــــه ی پینوکیــو محبوب است

اما چه دماغـــــــــــی داره این بیچاره

از بس که نوشته: “حال من هم خوب است


اس ام اس غمگین


زندگی غمکده ای بیش نبود

سهم من جز غم وتشویش نبود

به کدام خاطره اش خوش باشم که کدام خاطره اش نیش نبود


اس ام اس غمگین


کـاشــکـی تـَلـخـ ـی زنـدگــی

کـَــمـی اَلـکـل داشـت

شـایـَد مـَســتـِمـان مـی کــَــرد و دَرد را نـمـی فـَهـمـیـدیــم …


اس ام اس غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد