اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و سنگین

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمگین و سنگین


نمی خواهد مرا «عاق» کنی

همین که نگاهت رنجیده باشد

دنیای من، جهنم است

  

اس ام اس غمگین و سنگین


من مانده ام

و انبوهی از اندوه

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو


اس ام اس غمگین و سنگین


من از اعدام نمیترسم

نه از “چوبش” نه از “دارش”

من از پایان بی دیدار میترسـم


اس ام اس غمگین و سنگین


من هم مثل همـه ی آدمـهــا /درد/ دارم

حتـمـاً کـه نـبـایـد جـای ِ زخـم هـایـم را

بـه شمـا نـشان دهم


اس ام اس غمگین و سنگین


مــــــاه همیشه پشت ابر نمی ماند

گاهی …

پشت دستهای توست

وقتی گریه می کنی ..!!


اس ام اس غمگین و سنگین


دل درد گرفته ام از بـس فنـجان های قهوه را سر کـشـیده ام

و تو . . .

ته هیـچـکدام نـبـودی


اس ام اس غمگین و سنگین


سکوت و خلوت بغض شبانه

چه دلگیر است بی تو حجم خانه

تو رفتی و دلی دارم که هر دم

برای گریه می گیرد بهانه


اس ام اس غمگین و سنگین


گـــاهــــــــی اینـقـــــــدر بـــد می شکـــنم

که جز بیرون انداختنم راه دیگری نیست


اس ام اس غمگین و سنگین


آینه بهترین دوستمــه

چون وقتی‌ گـریـه می‌کنم ، نمی خنده


اس ام اس غمگین و سنگین


قـــدم نزن

این جـــا…

این شعـــر ها ، آن قدر بارانی اند

که می ترســم تمام لحظه هایتـــ خیس شوند…!


اس ام اس غمگین و سنگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد