اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های زیبا و خواندنی

اس ام اس با حال




اس ام اس
های زیبا و خواندنی



عشق را آب حیات میدانم
 هر قطره اش را عمر جاودان میدانم

بی قطره قطره های آن ، بر خودم
مرگ را میهمان میدانم

  

اس ام اس های زیبا و خواندنی


یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد
 بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات
 پشت و پناه تو عزیزم باشد


اس ام اس های زیبا و خواندنی


براى متعهد بودن مهم نیست یه حلقه ی فلزى توى دستت باشه

مهم اینه که یه حلقه از عشق دور “قلبت”باشه


اس ام اس های زیبا و خواندنی


چشمات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیس

می دونم که توی قلبت جز من جای هیشکی نیس


اس ام اس های زیبا و خواندنی


تقدیم به کسی که

 قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد


اس ام اس های زیبا و خواندنی


میان مشغله هایم گم شده ام

 ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست


اس ام اس های زیبا و خواندنی


شیرین تر از عسلی
 شورتر از نمکی

 قرمزتر از خونی
 عزیزتر از جونی


اس ام اس های زیبا و خواندنی


تو را با ط دسته دار مینویسم

تو با همه فرق داری


اس ام اس های زیبا و خواندنی


مقصد مهم نیست، مسیر هم مهم نیست

 حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

 همسفر خیلی مهمه


اس ام اس های زیبا و خواندنی


گفت : دوستت دارم

گفتم : دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در


اس ام اس های زیبا و خواندنی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد