اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساس عشق

اس ام اس احساسی




اس ام اس احساس عشق


چه دمدمی مزاج شده احساسم

گاهی آرام ، گاهی بارانی ، چه بی ثباتم بی تو

  

اس ام اس احساس عشق


ای نگاهت رونق فردای من
در تو معنا می شود دنیای من

ای کلامت بهترین اثبات عشق
با تو ماندن آرزوی رویای من


اس ام اس احساس عشق


همیشه یکی هست که

 درد دلت رو بهش بگی ولی بترس از روزی که همون بشه درد دلت


اس ام اس احساس عشق


من بهار را بی تو دوست ندارم
من عشق را بی تو دوست ندارم

من نفس کشیدن را بی تو دوست ندارم
من زندگی را بی تو دوست ندارم


اس ام اس احساس عشق


نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو

 شاید فقط با تو پروانه میشوم


اس ام اس احساس عشق


من و تو از تبار بی کسانیم
در این غوغا چه کس را دوست بنامیم

کسی نشنیده فریاد کمک را
کمک کن تا برای هم بمانیم


اس ام اس احساس عشق


بغض هایت را برای خودت نگهدار

 گاهی “سبک” نشوی “سنگین” تری


اس ام اس احساس عشق


شاد باش که از شادی تو دلشادم
تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم

لذت زندگی من همه خرسندی توست
بی وفایم که وفایت برود از یادم


اس ام اس احساس عشق


و چه احساس قشنگیست که در خلوت خود

 یاد یک دوست تو را غرق تماشا سازد


اس ام اس احساس عشق


کسی که تو را دوست دارد حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشد

هرگز رهایت نخواهد کرد

 او یک دلیل برای در کنارت ماندن خواهد یافت


اس ام اس احساس عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد