اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رمانتیک

اس ام اس رمانتیک




اس ام اس رمانتیک


ترک دین و دل نمودم
 ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت
 ترک آن هم می کنم

  

اس ام اس رمانتیک


همیشه خودت باش

 دیگران به اندازه ی کافی هستند


اس ام اس رمانتیک


خون که قرمزه

 رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه . . .


اس ام اس رمانتیک


با رفیقان مینشینی از غریبان یاد کن

 این دل بشکسته را هم با پیامی شاد کن


اس ام اس رمانتیک


یادمان باشد در این گرانی

احساسمان را خرج بی احساسی های کسی نکنیم

 که سرانجامش ورشکستگی است


اس ام اس رمانتیک


خواستن سهم تو بود

و تو چه راحت از سهمت گذشتی و رفتی


اس ام اس رمانتیک


میتونم بپرسم چه عطری میزنی

 بوی خوشبختی میدهی انگار !


اس ام اس رمانتیک


مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم

 نه از رفتن کسی دلگیر

 بی کسی هم عالمی دارد


اس ام اس رمانتیک


روزگار ، نبودنت را برایم دیکته می کند و نمره ی من باز می شود :

صفر ، هیچ وقت نبودنت را یاد نمیگیرم !


اس ام اس رمانتیک


خودم قبول دارم کهنه شده ام

آنقدر کهنه که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت

 بنویس و برو


اس ام اس رمانتیک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد