اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


نمی دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست

  

اس ام اس عاشقانه


میان مشغله ها گم شدم

اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است


اس ام اس عاشقانه


با چشمک یک ستاره عاشق شده بود

با ساده ترین اشاره عاشق شده بود

شب رفت و ستاره اش به فردا پیوست

افسوس که او دوباره عاشق شده بود


اس ام اس عاشقانه


شبات ستاره بارون ، چشات بدون بارون

 بدون که من همیشه ، به یادتم فراوون


اس ام اس عاشقانه


عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست

تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست

تا نشد رسوای عالم, کس نشد استاد عشق

نیمه رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست


اس ام اس عاشقانه


کاش می دانستی در این کویر تنهایی

تو را داشتن حس خیس باران است !


اس ام اس عاشقانه

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد

چه فرقی می کند برگ سبز کدامین درختی


اس ام اس عاشقانه


رویاهایم را امشب میگذارم پشت در

بیچاره رفتگر ، چه بار سنگینی دارد


اس ام اس عاشقانه


عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی


اس ام اس عاشقانه


مرهم زخم هایم کنج لبان توست

 بوسه نمیخواهم

سخن بگو


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد