اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دلبری

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه دلبری


قابل توجه!

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید!

  

اس ام اس عاشقانه دلبری


به سلامتی اونایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه

 اونم به خاطر سنگینی معرفتشون !


اس ام اس عاشقانه دلبری


تو را خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم

بی آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم


اس ام اس عاشقانه دلبری


گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو

 مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم


اس ام اس عاشقانه دلبری


گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی


اس ام اس عاشقانه دلبری


لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزه مزه کردن اسمت


اس ام اس عاشقانه دلبری


جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود

فرشی زدل شکسته انداخته ام
آهسته بیا،شیشه به پایت نرود


اس ام اس عاشقانه دلبری


چشمهایت زمین سبز محبت بود و من

قانون جاذبه اش را وقتی فهمیدم که سیب سرخ دلم افتاد


اس ام اس عاشقانه دلبری


برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان

بیا و بام شو

اصلا بیا و دام شو…


اس ام اس عاشقانه دلبری


من چک نویس احساسات تو نیستم

 “دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن


اس ام اس عاشقانه دلبری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد