اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جذاب و زیبا

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس جذاب و زیبا


تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …

یا در کنار تو یا در یاد تو …

  

اس ام اس جذاب و زیبا


کاش خدا سه چیز را نمی آفرید

عشق ، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید


اس ام اس جذاب و زیبا


من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش میگیرم

مردانگی های تو فیزیک را هم نابود میکند ، من را که دیگر هیچ


اس ام اس جذاب و زیبا


بی خیال است

 خیلی بی خیال

 همان کسی که تمام خیال من است


اس ام اس جذاب و زیبا


چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه

 چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری


اس ام اس جذاب و زیبا


خاطره ها را رشوه میدهم

به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید


اس ام اس جذاب و زیبا


خدایا

این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟


اس ام اس جذاب و زیبا


با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من

 می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند

همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم


اس ام اس جذاب و زیبا


نشسته ام ، کجا ؟

 کنار همان چاهی که تو برایم کندی

 عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !


اس ام اس جذاب و زیبا


پنداشتی که چون ز تو بگسستم
  دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش
  بر جان من شراره ی دیگر نیست


اس ام اس جذاب و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد