اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسی و قشنگ

اس ام اس احساسی




اس ام اس احساسی و قشنگ


مـــــــــــــی توانم بــــــــپرسم چــــــــه عطری می زنــــــــــــی؟

بـــــــــوی خوشــــــبختی می دهـــــــــی انگار …

  

اس ام اس احساسی و قشنگ


اگر کارگردان بودم

صدای نفس هایت

موسیقی متن تمام فیلم هایم بود


اس ام اس احساسی و قشنگ


صدا بزن مرا، مهم نیست به چه نامى…

فقط “میم” مالکیت را آخرش بگذار…

میخواهم باور کنم…مال تو هستم


اس ام اس احساسی و قشنگ


دست هایـمان را بـهم قفـل کنیم

فقط یـادت باشد

کلیـد را جایـی بـگذاری

که یـاد هیـچ کدامـمان نـماند…


اس ام اس احساسی و قشنگ


فاجعــــه یعنى…

آنقدر در تو غــرق شـــده ام

که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــق یعنى همین…


اس ام اس احساسی و قشنگ


گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد

شاید کودکــانه ..شاید بی غــرور …

اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود

می فهمــــم نه ضعیفم ..نه کودکم.. بلکه پر از احساســـم …


اس ام اس احساسی و قشنگ


چای دم کن … خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها

چای با عطرِ هِل و گل‌های قوری، بهتر است


اس ام اس احساسی و قشنگ


می خواهم خودکشی کنم؛

نه اینکه تیغی بردارم و رگم را بزنم؛

قید احساسم را می زنم …


اس ام اس احساسی و قشنگ


من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود …

ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد

من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام …


اس ام اس احساسی و قشنگ


کمبود خواب بایک روز مرخصی حل میشود

کمبود وقت بامدیریت زمان

سایرکمبودها نیز علاجی دارند

باکمبود دستهایت چه کنم؟


اس ام اس احساسی و قشنگ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد