اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه غمناک

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه غمناک


سخت میترسیدم از اینکه

من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم  . . .

  

اس ام اس عاشقانه غمناک


تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما …

 شیرین ترین حرف :

 اما دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه غمناک


کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم …

“تــــــــو”

دو کیلومتر …


اس ام اس عاشقانه غمناک


اوج محبت را نمیتوان با پیام تقدیم کرد

 اما از همین فاصله خاک پای خوبانیم


اس ام اس عاشقانه غمناک


پارک = پنچری ، اما تو نه

 هرجای دلم میخواهی ، پارک کن !


اس ام اس عاشقانه غمناک


خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم

فقط آروم به گوشیت نگاه کن

نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه


اس ام اس عاشقانه غمناک


تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو

 بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم


اس ام اس عاشقانه غمناک


تاریخ شارژ ارادت ما به شما

 تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد


اس ام اس عاشقانه غمناک


تو ای روحم ، عزیز دلنوازم
 ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی ، من شرمسارم
 صفای قلب پاکت را بنازم . . .


اس ام اس عاشقانه غمناک


سوگند میخورم به جز حضور تو

 هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام

 حتی عشق را


اس ام اس عاشقانه غمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد