اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و جذاب

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه و جذاب


اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم . . .

  

اس ام اس عاشقانه و جذاب


خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست


اس ام اس عاشقانه و جذاب


در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم

”میخواهمت”

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .


اس ام اس عاشقانه و جذاب


چه درونم تنهاست و در این تنهایی

 شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید


اس ام اس عاشقانه و جذاب


تو قلب منو کشتی و رفتی ، اما میدونم که حتما یه روز بر میگردی

چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده . . .


اس ام اس عاشقانه و جذاب


بـــا تــــــو کــــه بـــاشــــــمـــ تـــــمامـــ دورهــــا

 نــــزدیــــکــــــنـــد …


اس ام اس عاشقانه و جذاب


دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد

گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان


اس ام اس عاشقانه و جذاب


نمیدانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم

در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده میتازند

من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم


اس ام اس عاشقانه و جذاب


تنفس : شروع زندگیست

عشق : قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب : قلب زندگیست

اس ام اس عاشقانه و جذاب


اسمش تقصیر است

 حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر


اس ام اس عاشقانه و جذاب

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد