اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه با کلاس

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه با کلاس


تمــام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان
شبیــه تــوانــد

تــو امــا

پشــت استعــاره ای ایستــاده ای
کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری
نخــواهــد رسیــد . . .

  

اس ام اس عاشقانه با کلاس


عاشقانه هایی که برایت مینویسم

مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند

یخ میکنند و باید دور ریخت

فنجانت را بده دوباره پر کنم


اس ام اس عاشقانه با کلاس


تــو چنــان زیبــا شــده ای میــان شعــرهــایــم

کــه گمــان نکنــم خــودت هــم بــدانــی

ایــن کــه داری مــی خــوانیــش

خــودِ تــویــی . . .


اس ام اس عاشقانه با کلاس


ایــن بــار هــم کــه

تــاول پــاهــایــم خشــک شــود

دوبــاره عاشقــت میشــوم

دوبــاره راه مــی افتــم!
دوبــاره
گــم مــیشــوم . . .


اس ام اس عاشقانه با کلاس


صدا میکنم تو را

این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!

دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …


اس ام اس عاشقانه با کلاس


همه چیز زود شروع شد

عاشقی !
دلتنگی !

رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من !


اس ام اس عاشقانه با کلاس


تسبیح نیستم اما

نفسم را به شماره انداخته است

شوق دستهای تو…


اس ام اس عاشقانه با کلاس


یادت را از من نگیر

 بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست


اس ام اس عاشقانه با کلاس


خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن

خوشبختی اون چیزی که تو دل آدمه

خوشبختی دلخوشیه آدمه

خوشبختم ٬ چون تورو دارم . . .


اس ام اس عاشقانه با کلاس


آدمهای خوب نه خاطره اند نه تاریخ

 بلکه حقیقت روزگارند ، درست مثل خودت


اس ام اس عاشقانه با کلاس



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد