اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و نوشته های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس و نوشته های عاشقانه


میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟

خنده و گریه . . . . !

به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن

اون بهترین لحظه ی زندگیه…!

  

اس ام اس و نوشته های عاشقانه


از “تو” دلگیر نیستم

 از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !


اس ام اس و نوشته های عاشقانه

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


این که من میکشم درد بی تو بودن نیست

 تاوان با تو بودن است


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم

بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را

گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش

امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند


اس ام اس و نوشته های عاشقانه


گفتی یلدا می آیی

 انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی


اس ام اس و نوشته های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد