اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری

با دیوار بلند خیالم چه می کنی ؟

  

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


تنهایی ات را از تو گرفتم

 در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


دوست داشتن را نه می نویسند نه میگویند

 ثابت می کنند


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


کاش بدانی ، قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی : بمان

نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی : هر طور راحتی


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است

وقتی تو “یک ثانیه” هم در کنارم نیستی


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


آغوشت ، علم را زیر سوال می برد

آنقدر آرامم می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید

جا نمی شوید ، چروک می شوید فقط


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


در خاطری که “تویی” ، دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم “میخواهمت”

این خلاصه ی تمام حرفهای عاشقانه ی دنیاست


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


سرکش بودم به حیله رامم کردی
 ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را
 در تاریکی اسیر دامم کردی


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی


آغوشی باش و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود

فقط نگاه باشد و نفس

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد

همین حالا هم دیر است


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی و تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد