اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دل بستن و عاشق شدن

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


آن روز که همدیگر را یافتیم

یافتنمان هنر نبود

هنر این است

همدیگر را گم نکنیم

  

اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند
 بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت
 غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


معنای خوشبختی این است که

در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت

 آهسته یادآوری شوید ، خطر ریزش اشک


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن

 رفتن از دست “همه” بر می آید


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


عاشق اسمم می شوم

وقتی

تو صدایم می کنی . . .


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند

من کودکانه بیقرار تو میشوم بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد شد


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


عشــق

همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت میخندی

تا از تمام غصه هایم رها شوم


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


از ساختار دنیا اطلاع زیادی ندارم ولی

 من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


بزرگترین خوشبختی این است که

خداوند آنقدر عزیزت بدارد که وجودت آرامش بخش دیگران باشد


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


.جای من یک دل سیر ، چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم

ای دوست ، یادگار دیروز ! دل من سیر برایت تنگ است


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب

 که به اندازه ی سکوتم ، به یادتم !


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون وقت میزاره

خیلى دوستون داره، بیکار نیست

هواشو داشته باشین …


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد

 اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم

حسرت یعنی تو که در عین بودنت داشتنت را آرزو می کنم


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


هیچ میدانستى

زیبا ترین عاشقانه اى که برام گفتى وقتى بود که

اسمم را با “میم” به انتها رساندى


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


قبر منو خیلی بزرگ بسازین

 چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


حوا که بغض کند خدا هم اگر برایش سیب بیاورد

باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

 خودمانی میگویم

به آخر که برسی فقط نگاه میکنی


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی

بـــا چـشمـهـایـی کـه

آرام تـــر از آرامـش اســت !!


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن


چه سخت است در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن


اس ام اس دل بستن و عاشق شدن
نظرات 1 + ارسال نظر
علی یگانه فر یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:20

سلام ، پیام های قشنگی داشتی ، فقط از وبلاگ شما استفاده کردم،متشکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد