اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری

  

اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


اگر روزی

محبت کردی بی منت ! لذت بردی بی گناه ! بخشیدی بدون شرط

بدان آن روز واقعاً زندگی کرده ای


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


زندگی، باورِ دریاست

در اندیشهٔ ماهی، در تُنگ

سهراب سپهری


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


وقتی میخواهمت و نیستی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

فقط ذره ذره ایوب میشوم


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


شاید عشق همین باشد

که من در انتهای شب بیادت چند قطره اشکی جاری کنم


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای

نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


گاهی وقت ها

برای صداقتت < تاوان > باید بپردازی !

گاه به سنگینی ِ زندگیت …!


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


گاهی به قدری دلم برایت تنگ میشود که

 حاضرم حتی با دیگری ببینمت !


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن


لبخند که میزنی
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی


اس ام اس عشق و تنهایی و دل سپردن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد