اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات عاشقونه

اس ام اس جملات خاص




اس ام اس جملات عاشقونه 

چهار فصل که حرفه

فصل پنجمی هست به نام تـــــــــو

 به هوای تـــــــــو …

  

اس ام اس جملات عاشقونه


کف بینی نکن

دستی که به سویت دراز شده

 طالعش تویی . . .


اس ام اس جملات عاشقونه


لحظه‌ های با تو بودن …

 از عمرم حساب نمی شوند

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت . . .


اس ام اس جملات عاشقونه


دلم می سوزد برای زکریا که تو را ندیده مرد

تمام درخت های انگور جهان از چشم های تو آب می خورند


اس ام اس جملات عاشقونه


دلم خیابانی میخواهد هزار طرفه به سوی خانه تـــــــو


اس ام اس جملات عاشقونه


همه میگن عشق یعنی

دوست داشتن …

اما من میگم عشق یعنی

یکی مثل تو داشتن . . .


اس ام اس جملات عاشقونه


یه چیزی هست به اسم آغوش
 لامصب دوای هر دردیه
اون دارو هم فقط تو داری


اس ام اس جملات عاشقونه


میتوانم دنیا را یک دستی فتح کنم

به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی


اس ام اس جملات عاشقونه


نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم . . .


اس ام اس جملات عاشقونه


تو از موسی پیامبرتری

به جای اشاره نگاه کردی

 به جای دریا دل من شکافته شد …


اس ام اس جملات عاشقونه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد