اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه شیرین

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه شیرین
 

تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه میبرم به خلاصه ی دنیا

  

اس ام اس عاشقانه شیرین


شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست

حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی


اس ام اس عاشقانه شیرین


نفس کشیدن را دوست دارم گاهی

 گاهش را فقط “تــــــــو” می دانی


اس ام اس عاشقانه شیرین


دنیا تمام شود چه باک

دنیای من تویی که پیش از اینها تمامم شدی


اس ام اس عاشقانه شیرین


هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر

 کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو

کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی ، برمیگردم


اس ام اس عاشقانه شیرین


در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها“ست

 نه پیوند قلبها


اس ام اس عاشقانه شیرین


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه

 این دل مال من است یاتو …


اس ام اس عاشقانه شیرین


اینکه یه نفر بهت بگه “مواظب خودت باش” حس خوبی داره

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه

“نگران نباش من باهاتم”


اس ام اس عاشقانه شیرین


تمام حرف ها پشت سرت بود

 به دنبالت الفبا را قدم زدم

 تو حرف نداشتی


اس ام اس عاشقانه شیرین


گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد


اس ام اس عاشقانه شیرین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد