اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


ذهنم فلج می شـــــود…
 وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم . . .

  

اس ام اس عاشقانه زیبا


با تو زیر بارانم

چتر برای چه ؟

 خیال که خیس نمی شود !


اس ام اس عاشقانه زیبا


پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که

 تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


دوستی ها کمرنگ
 بی کسی ها پیداست
 راست گفتی سهراب
 آدم اینجا تنهاست . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


چه رسم تلخی ست
تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !


اس ام اس عاشقانه زیبا


دیشب که باران آمد …
میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم
 باز زیر چتر دیگرانی . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


دیکتاتور
تویی و آغوشت
که هر بار
مرا تسلیم می کند .


اس ام اس عاشقانه زیبا


روی کفنم بنویسید
موریانه ها
زهرمارتان
این تن که می خورید
حسرت شیرین بود
که خاک به آغوش کشید !


اس ام اس عاشقانه زیبا


هرکس جای من بود
 می بُرید..
اما من هنوز می دوزم
 چشم امید به راه


اس ام اس عاشقانه زیبا


افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم

دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو


اس ام اس عاشقانه زیبا


نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان

میتواند آسیبی به آن برساند
 زمین با تمام هنرهایش
 چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم


اس ام اس عاشقانه زیبا


خانه های جدول زندگیم را

 دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار


اس ام اس عاشقانه زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد