اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



پیامک عاشقانه


از تو شرابی انداخته شعرهایم که دیگر
نمی توانم بنویسمت
بس که مرا خراب کرده ای

  

پیامک عاشقانه


تمامی کلمات معنای تو را می‌دهند
مانند گل‌ها
که همه بوی تو را میدهند


پیامک عاشقانه

یه خواهش از تو دارم
به چشمهایت بگو نگاهم نکنند
دوست دام وقتی خیره ات می شوم
سرشان به کار خودشان باشـد
نه که فکر کنی خجالت می کشـم هآ
نه !
حواسم نیست عـاشقت می شوم


پیامک عاشقانه


دوست دارم وقتی که برگردی
 سفره ای پهن کنم
 از حرف های نگفته ی دلم


پیامک عاشقانه

میفهمی!!!!
انتهای دریا را برکه هانمی فهمند
پس ببخش
اگرگاهی گم میکنم نشانیت را


پیامک عاشقانه

برای من
صبحی که شروعش با توست
 خورشید دیگر اضافیست
میخواهمش چه کار

پیامک عاشقانه


آنقدر که من از دیروز میترسم هراس از فردایم ندارم
فردا شاید بیایی اما چه کنم که دیروز رفتی


پیامک عاشقانه


وای نازنین من زمین کج است
اما من هنوز هم خوش رقصی می کنم به سازِ تو


پیامک عاشقانه


خاطره ها فراموش نخواهند شد حتی با اجبار
 و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت…


پیامک عاشقانه

 
تمام شعر هایم را سرودم که خداحافظی تو را نبینم
که دیدم. . .
تو رفتی. . .


پیامک عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد