اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک رمانتیک

اس ام اس رمانتیک



پیامک رمانتیک


تنهای تنهام

من اگه کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم و غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

  

پیامک رمانتیک


اگه زخم نخورده بودم..تو رو باور نمیکردم

توی این حصار پر درد با غمت سر نمیکردم


پیامک رمانتیک


من شب زده بودم،با گریه صدات کردم

از پس قطره اشکام تا آخرین لحظه نگات کردم


پیامک رمانتیک


درد عشق معنای مرگه حکایت پاییز و برگه

قصه عشق وحقیقت قصه گل و تگرگه


پیامک رمانتیک


میدانی دردم درد تو بود،درد دور از من و ما بود

شکل تنهایی و غربت سرنوشت آدما بود


پیامک رمانتیک


با چشات دنیا رو دیدم،حتی من فردا رو دیدم

توی قلب قطره بودن با تو من دریا رو دیدم…


پیامک رمانتیک

ای آزاده
ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است


پیامک رمانتیک


دوست دارم سری باشم ، که تو تاج سرم باشی
تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی


پیامک رمانتیک


میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز
 آفتاب من بتاب ، مهربان من بتاب . . .

هر شب ز غم عشق تو من خواب ندارم
 فکر دل من کن که دگر تاب ندارم


پیامک رمانتیک


دوست همه باش و معشوق یکی
 مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی . . .


پیامک رمانتیک


نوشتم حرف دل تا تو بخوانی
 که چون دورم ز تو ، دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم
 تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .


پیامک رمانتیک


رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم
قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم
خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما
دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم . . .


پیامک رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد